Wojna Feudalna
Formularze
Miasta innych narodów
Z daleka, ani lecąc (na smoku, bądź z użyciem jakiejkolwiek machiny) nikt nie będzie w stanie wypatrzeć go, miasta skąpanego wśród cieni drzew. Ciężko jest wypatrzeć jakikolwiek budynek, ponieważ ich nie ma! Elfy wyśpiewują swoje domy z drzew, które skręcając się, rozszerzając, rosnąc, malejąc, w końcu tworzą coś w rodzaju wykutego w nich mieszkania. Wbrew pozorom jest tam bardzo przyjemnie i tylko nieliczni nie są ciekawi zwiedzania elfich "cudów architektury".
Olbrzymia budowla z czarnej cegły wznosi się obecnie nad miastem państwa Creigów, które już od kilku lat dzieli swój los z harpiami, które nad nimi zapanowały. Niezdolni do walki z silniejszymi kobietami-ptakami, zwyczajnie się poddali. Od tamtego czasu nad miastem unoszą się czarne chmury burzowe, powszechna oznaka śmierci i zła, zaś Wilcza Twierdza stała się siedzibą agresora.
Posiadłości
Inne
Miejsca związane z Organizacją i Urzędem
Miejsca związane z Handlem
Miejsca związane ze strażą miejską i militaryzmem
Dzielnice Mieszkalne
Miejsca, w których możesz polepszyć swe umiejętności
Biblioteka
Tajemnicze Miejsca
Miejsca związane z hodowlą i gospodarką
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum."
Od wieków ludzie wiedzieli, że góry Ari'iilen kryją w sobie coś niezwykłego, być może jakieś złoża potężnej energii. Niestety, kiedy kilkanaście lat temu wykonano pierwsze "odwierty" nie odkryto nic. Jednak po kolejnych próbach górnicy zdołali dokopać się do olbrzymich pokładów rudy. Od tamtego czasu Góry Ari'iilen stały się ważnym punktem strategicznym. Oczywiście podniosły się również głosy, że gdyby nie przerywano prac kiedyś zdołalibyśmy dobrnąć do pokładów nie tylko rudy, ale i kryształów energii. Dzisiaj to tylko spekulacje.
Kilkudziesięciu zmęczonych już od wysiłku drwali nadal prężnie wykonywało swoją pracę, o czym świadczyły dźwięki przypominające uderzenia siekier o grube korony drzew. To właśnie tutaj cały naród zaopatruje się we wszelakie deski, pale drewniane i inne, podobne do wymienionych, materiały budowlane.
Umiejscowiona na samym skraju, wioska jest chyba największym zbiorowiskiem chałup w całej prowincji. Dzięki postępującym modernizacjom rolniczym cała osada w bardzo szybkim tempie się rozwija. Działalność jaką tu prowadzą jej mieszkańcy często ściąga wielu wędrownych handlarzy pragnących zakupić poszczególne towary po niższej cenie. Po niższej? Może tak, może nie. Najlepiej jeśli przekonasz się o tym sam.
Niedaleko wioski rolniczej znajduje się coś w rodzaju niewielkiego kompleksu przemysłowego, który zajmuje się produkcją cegieł, naczyń i innych wyrobów glinianych. Nieopodal znajduje się coś w rodzaju złoża gliny, dzięki któremu jest ona szybko dostarczana do obróbki i nie trzeba jej sprowadzać z innych terytoriów.
Stare Cesarstwo
Kiedy pierwsi przodkowie założycieli naszego narodu dotarli na terytorium obecnego Cesarstwa, głównie z powodu zmęczenia ciągłym tułaniem się po świecie, postanowili osiąść tutaj i z koczowniczego przejść na stały tryb bytu. Założyli niewielką wioskę, która pierwotnie nazywała się Télundill. Od tamtego czasu osada z roku na rok wzbogacała się o nowych mieszkańców i budynki. Kiedy arena międzynarodowa dowiedziała się o niej, coraz tłumniej zaczęli przybywać kupcy, którzy w znacznym stopniu rozwinęli gospodarkę. Zanim jednak osiągnęła wioska stan dzisiejszej Valery, miotało nią wiele wojen i konfliktów. Wiele razy popadaliśmy w niewolę i wiele razy się z niej oswobadzaliśmy. Minęło wiele wieków, zanim miasto osiągnęło wielkość dzisiejszej Valery, co można zauważyć po wielu budynkach różniących się od siebie poszczególnymi stylami architektonicznymi.
Prowincja to sąsiadujące z Valerą terytorium, stanowiące dla Cesarstwa główny ośrodek gospodarczy oraz miejsce wielu transakcji handlowych, jak i produkcji olbrzymiej ilości towarów. Gdyby jednak spojrzeć na nią z punktu historycznego, można by rzec, że niegdyś była osobną krainą, zarządzaną przez kilka dzikich plemion, które znaczenie na arenie międzynarodowej zdobyły tylko dzięki dołączeniu do Cesarstwa.
Aby ułatwić administrację i zmniejszyć cały kłopot związany z zarządzaniem, podzielono ją na kilka sektorów, każdy zarządzany przez poszczególny cech rzemieślniczy. Słynne powiedzenie brzmi: "Jeśli chcesz coś kupić taniej, udaj się do źródła, czyli na Prowincję" Tak, więc wejdź i przekonaj się o tym.
Smocza Puszcza - Wielu ludzi ma bardzo duży zasób skojarzeń z tym miejscem i nazwą. Gdybyś się spytał jakiegoś przechodnia o nie, możliwe że opowiadałby ci o cudownej faunie, florze, a w szczególności o drzewach, pamiętających czasy całych tysiącleci wstecz, kiedy to inny opowiadałby ci o wielkim spokoju tego miejsca. Inny zaś porównywał puszczę do jakieś tajemniczej zagadki, kryjącej w sobie całe mnóstwo sekretów. Sama nazwa może być uznawana przez jednych za prawdziwość występowania smoków w niej, kiedy to drudzy będą się upierali jakoby to były kłamstwa. Chcesz poznać prawdę? Wkrocz do niej.
Wolne Miasto Portowe
O powstaniu miasta portowego krąży wiele legend, prawdziwych i nie prawdziwych, popartych licznymi dowodami i faktami oraz te będące tylko wymysłem wyobraźni ludzkiej. Najbardziej godna wiary opowiada o czasach kiedy Cesarstwo zostało zniewolone przez nieistniejące już państwo Messar'ów. Pragnący uwolnić się od ucisku obywatele, wiedzeni pragnieniem niezależności utworzyli niewielką wioskę rybacką nad brzegami morza. Z czasem przybyli tutaj inni pragnący wolności, dzięki czemu w zastraszającym tempie osada się powiększyła. Rozwinął się także handel morski i rybołówstwo, co było środkiem utrzymania przodków mieszkańców dzisiejszego miasta.
Biblioteka stanowi niepretensjonalne centrum wszelkiej wiedzy na temat historii Cesarstwa, pojęć filozoficznych, rozważań, wierszy, legend oraz wszystkich informacji dotyczących fauny, flory i terytorium naszego narodu. Dla żądnych wiedzy biblioteka jest wręcz ostoją; przystanią i cichym kątem, gdzie w spokoju można oddać się swojej pasji czytania. Szczególnie umożliwia to bogaty zasób ksiąg jaki jest tutaj przechowywany.
Wykonana całkowicie z mocnego drewna pochodzenia dębowego tablica jest jedynym tak wiarygodnym źródłem informacji i wieści na temat gospodarki i wydarzeniach związanych losem Cesarstwa. Co jakiś czas są tu przypinane kawałki pergaminu, na których to właśnie są wypisane te pogłoski. Jeśli chcesz się czegoś dowiedzieć, wiedz że to jest zaufane źródło.
Rozpienione fale rozbijały się od wielu skałek i od portu, który swoją centralę posiada u wybrzeży Wolnego Miasta Portowego. Być może widok tego "cudu" zachwyciłby nie jednego amatora rejsów oraz natchnąłby dziesiątki artystów, ale czy tu chodzi o to? Czy, aby Bezkresne Morze nie jest uznawane za jedne z najniebezpieczniejszych obszarów w Starym Cesarstwie? Chociaż u wybrzeży może zdawać się spokojne, w dalszej części jest rozszalałe i często "nawiedzane" przez sztormy. Wszakże już nie jeden okręt zatonął tu w tajemniczych warunkach.
Kraina Arikel'an
Las Elfów to ogromny las, położony na północy prowincji. Bujne krzaki oraz drzewa stanowią piękny, zielony krajobraz. Gdzieś przechodzi żuczek, gdzieś mrówki mają swój kopiec. Najdziwniejsze jest to, że drzewa nigdy nie zrzucają liści na zimę, ani nie zmieniają kolorów. Wszystko żyje tutaj w idealnym porządku, jak równy z równym. Pośrodku lasu mieści się wielkie koło, wokół którego gromadzą się elfy, aby się naradzić, a gdy las zostanie zaatakowany, liście magicznie rozszerzają się, aby uniemożliwić przedostanie się wroga.
Góry te wznoszą się nad lasem elfów i szczególnie słyną ze złóż rudy i wszelkich minerałów jakie w sobie kryją, co bardzo często czyni je niezwykle ważnym miejscem strategicznym w polityce Cesarstwa. Nie bez powodu zarząd wiele lat starał się o umowy zezwalające na wydobycie surowców.
Terytoria Niezależne
Creigowie są bardzo dziwnym ludem pełnym różnych niezrozumiałych zwyczajów, szczególnie znany ze składania swoim bożkom krwawych ofiar z kóz, owiec oraz wszelakiej trzody. W ten sposób pragną ich udobruchać, aby wygrali toczone przez nich wojny, zwiększyć plony, bądź inne, mniej lub bardziej ważne błagania. Jeśli jednak chodzi o powierzchnię kraju, można śmiało stwierdzić, że jest on w większości pokryty nizinami, zaś łąki i pola z wygląda przypominają bardziej sawanny.
Birghim jest narodem, szczególnie znanym z tego iż jego granice stanowią liczne pasma gór, co szczególnie sprzyja górnictwu i właśnie to w zasadzie wykorzystują krasnoludy, które znane są ze swych umiejętności wydobywczych.
Arye to niewielki kraj znajdujący się między Birghimem a Mirią. W szczególności jest znany ze swojej bujnej roślinności i olbrzymimi lasami zajmującymi około. 90% powierzchni państwa, co bywa idealnym miejscem na stanie się strefą bytu jednej z najbardziej tajemniczych ras - Leśnych Elfów, co w rzeczywistości jest prawdą.
Avandar jest jednym z kilku krajów z którymi graniczy Birghim, szczególnie słynące z niezwykle rozwiniętej oświaty i nauki. Liczne opowieści wędrowców często mówią jakoby była to światowa stolica nauki i wiedzy. A jak jest naprawdę? Wkrocz i przekonaj się na własne oczy!
Miria jest niewielkim krajem, które (patrząc z punktu historycznego) było miejscem wielu starć gospodarczych i wojskowych. Wytłumaczenie takich działań jest bardzo proste i być może oczywiste - idealne warunki na uprawy, co owocuje szczególnie rozwiniętą gospodarką i przemysłem rolniczym.
Rayhia to przede wszystkim naród słynący z rybołówstwa i rolnictwa. Ze względu na pokojowe nastawienie jego mieszkańców mimo iż posiada w miarę dobrze zorganizowaną armię, rzadko (chyba, że jest zmuszony do tego) bierze udział w jakichkolwiek konfliktach.
O zacności, uczciwości i gościnności mieszkańców Orenoldu krążą już legendy. Właśnie z nich i od wędrownych kupców można się dowiedzieć iż każdy kto tylko poprosi jakiegoś Orenoldczyka o pomoc zawsze ją otrzyma. Oczywiście jak wszędzie są wyjątki, ale na szczęście tutaj nieliczne.
Eapil jest krajem z zewsząd otoczonym przez kilka różnych nacji, z których największymi są: Gederan, Rayhia, Orenold. W większości jest to kraj nizinny miejscami pokryty lasami i wszelakiej maści puszczami/borami, w których można znaleźć wiele różnorodnych ziół.
Volia jest niewielkim krajem usytuowanym nad brzegiem Bezkresnego Morza, który ze względu na swoje położenie utrzymuje się z handlu morskiego. Jest wręcz istną ostoją kupców, dzięki czemu każdego roku możliwe gromadzić olbrzymie bogactwa. Nie posiada jednak stałej armii, ponieważ od reszty narodów jest odgrodzona jednym, który zapewnia jej potrzebną ochronę. Istnieją jednak niewielkie oddziały, ale tylko po to, aby można było upilnować porządek w państwie.
Istna rzesza kilkudziesięciu niewielkich plemion beduinów, kraj pustyń i suchoty, gdzie oaza bywa nawet cenniejsza od zbawienia. Tak można w najprostszych słowach opisać ten kraj, z całą pewnością największy z nam wszystkich znanych.